Godkänd yeeebooli | Medlemskap ansökning [Maxi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yeeebooli

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: yeeebooli

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? yeeebooli

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ahmed Ali. Ahmed Ali är född 2002/06/12 och bodde under sin barndom i Rinkeby. Ahmeds föräldrar är från Irak då dem flydde från ett aktuellt krig, vilket fick Ahmed till att födas i Sverige. Ahmeds största intresse har sedan barndommen varit musik. Ahmed har sen tidig ålder haft musik som en viktig del i livet, något han bara blivit bättre och bättre på. Ahmeds stora dröm är att bli en känd artist och representera så stor del av folket som möjligt. Utöver Ahmeds musikintresse så är han gärna med vänner och familj. Ahmed är en relativt lugn och trevlig människa och söker sig till en ny stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och social RP. Jag har inte Rpat på tidigare fivem servers utan detta är den första, vilket kommer göra denna servern speciell och unik för mig. Utöver det kommer jag bidra med kreativa och utvecklade scenarion där fantasin sätter gränser. Jag är väldigt kreativ så jag tror att alla runt omkring mig kommer tycka om rollspelet runt mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på sig själv utan även tänka på att rollspelet ska vara kul för min motpart, det vi säga dem jag spelar emot eller exempelsvis mina fiender. Ett exempel på när man ska spela mot motpartens vinst är om man blir rånad. Man ska inte lalla runt och bryta mot fear RP utan istället göra rätt av sig och göra det till ett så bra scenario som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna! RDM: Random deathmatch är att man dödar utan giltigt scenario. VDM: Vehicle deathmatch är att man använder sitt fordon som ett vapen. Sunt förnuft: Man ska tänka realistiskt och utgå från en realistisk punkt. Det vi säga att man kör inte 200 i stan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat andra RP spel såsom ERLC samt andra polis och RP spel. Dock har jag aldrig spelat fivem, fick en rekomendation av en vän att testa så here I am. Jag kommer ta allt seriöst och Rpa bra!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nop : )

Maxii

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
31
Trofépoäng
6
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom