Nekad Yazin12 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yazin12

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
1
Användarnamn: Yazin12

Ditt namn: Liam konradsson

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: liamww0962

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag rpar som polis då jag brukar igv patrullera med kanske kolegor. men ibland brukar jag även köra själv. ibland när jag ska ta en misstämnkt så kan det komma någon som antigen dödar mig eller att någon kör på mig utan anledning. därför kan det vara bra att bli servervakt på det sätter också.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? i typ 1år

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har varit bannad 7 gånger. några är felaktiga och några är riktiga. men jag har ju lärt mig mycket om varför dem bannade mig.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? för jag vill hjälpa staden avena. jag vill ansöka om detta bara för att hjälpa staden. t.ex om någon kör på någon och staffsen inge är inne eller om dom ligger och sover. jag kan göra en sv ban om dem gör något grövre jag inte har tollerans för, men kan även göra en liten kick för att han ska förstå varför jag gjorde det. så jag vill bli servervakt för att hjälpa staden.

Har du tidigare varit blacklistad? nej det har jag inte.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har uppgift att skicka spelare som inte kan hålla sig till regler eller på ett annat sätt, prata med personen och få hen att inse att hen har gjort fel! En servervakts uppgift är inte bara och skicka folk som gör fel. Utan oxå kunna ibland hjälpa folk som är nya till servern eller svara på frågor som folk har om dem inte vet hur något fungrerar t.ex. oxå såklart att ha respekt och vara trevlig när man pratar med andra!

Varför vill du bli servervakt på servern? för att hjälpa stadens rp. för att om inte staffsen inte är vakna så kan jag göra en liten kick eller sv ban om dem inte beter sig på ett konstigt sätt eller om han kör på någon.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse är att man använder liksom sina egna krafter till sig själ om man säger så. korruption är om du bara bannar någon utan en anldning plus det kan va att du använder det till din egna vigning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom