Nekad Yazin12 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yazin12

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
1
Användarnamn: Yazin12

Ditt namn: Liam konradsson

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: liamww0962

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: brukar åka runt med vänner spelar som polis. men oftastså åker jag med vänner och har det gött. men jag brukar ju jobba såklartr också.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? i typ 1år

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har 4 tidigare bans. men de bästa är att jag lär mig per varje gång jag blir bannad.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag ansöker som servervakt på avena för att jag verkligen gillar communityn och vill hjälpa till att skapa en trygg och trevlig spelmiljö. Jag ä lugn, rättvis och har lät att ta det ansvar ja behöver. Jag är ofta online och uppmärksam, vilket gör att jag snabbt kan agera om något händer. För mig ä det viktigt att alla spelare känner sig välkomna och att reglerna följs på ett schysst sätt. Jag ser det som en chans att hjälpa till mer på servern och göra den ännu bättre för alla.

Har du tidigare varit blacklistad? nej jag har aldrig varit black listad.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har som uppgift att se till att reglerna följs och att alla spelare beter sig respektfullt mot varandra. Man ska hålla koll på chatten och spelet och hjälpa till om någom har problem och ingripa om någon bryter mot reglerna. Det handlar också om att skapa en tryg och trevlig stämning på servern där alla kan ha kul. En bra servervakt är lugn rättvis och tar beslut utan att ta någons sida.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag kommer vara väldigt aktiv under den tiden jag blir servervakt och jag kommer fortsätta som servervakt och jobba som det tills jag blir en staff och utvecklas ännu mer för serverns och spelarna skull. Jag kommer också bidra med en bra rp nivå medans jag är server vakt och kommer inte makt abusa, det är därför jag är här för att göra servern tryggare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse handlar om att missbruka sin makt som servervakt. Korruption kan till exempel vara att man gynnar sina vänner, låter dom bryta mot reglerna utan konsekvenser, eller ger dem information som andra inte får. Abuse kan vara att man straffar en spelare utan anledning, använder kommandon för att störa andra eller utnyttjar sina rättigheter för egen vinning. Sånt förstör både för spelarna och för servern. Som vakt ska man alltid vara rättvis, följa reglerna själv oxh aldrig låta personliga känslor styrka beslut

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
läser