Nekad Yazin12 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Yazin12

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
1
Användarnamn: Yazin12

Ditt namn: Liam konradsson

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: liamww0962

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar ju åka runt med vänner i våra bilar. sedan brukar vi ju jobba lite med varandra. men för de mästa är att vi åker runt med våra bilar eller hojar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har nog varit medlem i ett och ett halft år sedan.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har 4 tidigare bans. men de bästa är att jag lär mig per varje gång jag blir bannad.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? för att hålla koll på serven så att inga håller på att slås och att alla ska sköta våra regler.

Har du tidigare varit blacklistad? nej de har jag inte.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: de är att hålla koll på vad människorna håller på med på serven. och om någon gör något fel och inte lyssnar då kan man ge den en kick eller en sv:ban

Varför vill du bli servervakt på servern? för att hjälpa till er som är högre och kolla så alla beter sig vart dem än är. för om ni som är högre än mig inte är inne så måste ju jag som servervakt hålla koll ännumer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: de är om man inte sköter sina saker inom server vakt så kallas de för staff abuse. så de är helt enkelt att om man inte gör de man ska som servervakt så kallas de för staff abuse.

Top Bottom