Nekad Yazin12 | Servervakt Ansökan [Massi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yazin12

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
1
Ditt namn: Liam konradsson

Ange ditt födelsedatum: 19 April 2010

Ditt Discordnamn: liamww0962

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag är mycket aktiv på serven väldigt mycket. jag är aktiv ungefär varannan vecka men kan vara aktiv mer än det några gånger.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? i typ 1år

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har varit bannad 7 gånger. några är felaktiga och några är riktiga. men jag har ju lärt mig mycket om varför dem bannade mig.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? för att hjälpa staden med bra rp nivå och titta så att alla sköter sig med alla regler och inte bar lallar runt. det dm ska kunna är grundreglerna. jag vill bli servervakt för att jag passar i den rollen för jag har tidigare erfarenhet inom sv. det kan vara bra med sv för att ibland när man gör ett trafikstopp så kan det komma någon som bara kommer och kör på mig eller att det kommer någon och hugger mig med en kniv. och i det tillfället så är det bra att vara servervakt och lägga en kick eller ban och sen tagga en gud och säga att dem ska förlänga bannan.

Har du tidigare varit blacklistad? nej det har jag inte.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: det är att hålla koll på staden alltså inte bara att jag vill ha det bara för att lalla, utan jag kommer hjälpa serven med bra rp nivå. uppgiften servervakt har är att hålla koll på serven och kolla så alla sköter sig med alla regler och sådant.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är så mycket aktiv och ser så mycket regelbrott på daglig basis, jag behövs, jag är redo och jag kommer göra det bra. Jag vill även hjälpa andra som utsätts för regelbrott av andra spelare. Så varför är inte den STORA frågan utan det är att jag behövs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse= att man använder sin egna kraft till sig själv eller att man bara bannar någon utan anledning.

Korruption= att man bara går fram och säger att han har gjort något fl men han inte har det sen bannar man han bara

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
granskar

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng