Nekad Yazin12 | Servervakt Ansökan [ColdFire]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yazin12

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
1
Ditt namn: Liam konradsson

Ange ditt födelsedatum: 19 April 2010

Ditt Discordnamn: liamww0962

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: det jag gör på serven en är att jag rpar som polis, jag brukar även vara med vänner glida runt och bara ta det lugnt. jag brukar köra paintboll med mina vänner ganska mycket. när jag rpar som polis brukar jag patrullera ensam mest för det är det som är skönast. men jag brukar ofta göra trafikstopp, när jag gör trafikstopp så kan det vara någon som kan komma och köra på mig eller så kommer det någon som hugger mig med en kniv eller något annat. jag är mycket aktiv om dagarna brukar spela typ från 10:00 till 02:30 ungefär. men jag är oftast aktiv varannan vecka kanske några fler dagar om jag hinner.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? i typ 1år

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jag har varit bannad 7 gånger. några är felaktiga och några är riktiga. men jag har ju lärt mig mycket om varför dem bannade mig.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag ansöker till servervakt för att jag vill hjälpa staden med bra rp nivå.och liksom hålla koll på om det är några som inte sköter reglerna. jag ser ganska många som inte kan sköta reglerna t.ex vdm och powergaming. powergaming ser jag många som gör men jag ser också många som bara kan köra på någon för ingen anledning. i det läget kan det vara bra att vara servervakt på serven för att då kan man kicka dem eller lägga en sv ban. och sedan om någon gör något grövre så kan man tagga en staff som kan förlänga bannen.

Har du tidigare varit blacklistad? nej jag har aldrig varit blacklistad.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: uppgiften servervakt är att hålla koll på serven och kolla om det är några som sköter sig, om det är någon sokm inte sköter sig så kan man lägga en liten kick eller en sv ban och sedan tagga en staff och säga att dem ska förlänga den om det är något grövre.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är så mycket aktiv och ser så mycket regelbrott på daglig basis, jag behövs, jag är redo och jag kommer göra det bra. Jag vill även hjälpa andra som utsätts för regelbrott av andra spelare. Så varför är inte den STORA frågan utan det är att jag behövs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse= om man bara lallar med en servervakts roll och bara går runt bannar folk som det vore ingenting.

Korruption=är att om min kompis säger att jag ska banna en mäniska och sedan gör det fast jag inter har ett klipp.

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom