Inaktuell Yazin12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yazin12

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
1
Användarnamn: Yazin12

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Konradsson

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ange ditt Discordnamn: liamww0962

Berätta kortfattat om dig själv: hej jag heter liam och är 15 år gammal. jag gillar att spela hockey och vara ute med vänner. jag brukar hänga med min familj ganska ofta på lov och på helger. men annars så brukar jag spela. jag brukar spela avena roleplay för att ha det kul med vänner. jag jobbar som polis som jag tycker är väldigt roligt. men ibland när jag göre ett trafikstopp så kan de komma någon som kanske hugger mig med en kniv utan anledning eller så kan det komma en bil som kör över mig. i det läget kan det vara bra att vara staff då det är lättare för mig att kicka dem eller att banna dem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? kanske 10:00 till 00:00. ungefär eller längre.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? typ 1 år om inte 1 och ett halft år.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker staff på Avena för att jag tycker att det verkar vara en rolig och lärorik arbetsplats. Jag gillar att träffa nya människor och jobba tillsammans i grupp och jag tror att Avena kan ge mig en bra möjlighet att utvecklas Dessutom känns det som ett bra sätt att få erfarenhet och lära mig mer om arbetslivet Jag gillar också att Avena har bra arbetsmiljö och avena kännns som en seriös server och jag vill gärna hjälpa till commyunitet

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att hjälpa folk som behöver hjälp specielt dem som gör något busigt i staden avena. vår uppgift som staff också är att vara aktiv i t.ex väntrum eller något liknande. jag ska hjälpa dem men olika sorts arbetsuppgifter som många kan behöve hjälp med.