Nekad Yazin12 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yazin12

Ny Medlem
Meddelanden
23
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liamww0962

Ange ditt födelsedatum 19 April 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har velat kunna svara på ansökningar men har typ inte orkat göra en ansökan men nu är jag sugen på att göra typ nåt staff arbete och att jag vill att vi ska få mer folk som är medlem på avena får då kan de ju bli polis och om dom känner för att bli kriminell då får de ju bli det och RPn bli roligare om det finns mycket poliser och sjukvårdare asså menar inte att det är dålig nu men den kan ju bli bättre.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en sån som det ska vara rätt och inte fel och om jag skulle vara på en intervju och nån har fel på regler eller om dom har det på en ansökan så säger jag iså fall vad du ska lära dig och jag ska inte säga svaren jag säger bara detta får du träna på och då kanske vi ses nästa intevju. jag vill vara det för att rätt personer ska bli medlem på avena.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid vara snäll och inte nåt taskigt om det skulle vara en intevjuv så säger jag ju inte ``denna intervju vara jätte dålig du kunde kanppast`` asså man säger typ ``denna intevju gick inte så bra jag tycker du borde träna lite mer på reglerna så ses vi kanske nästa intervjuv`` och det är bra att vara ganska lugn på en intervju så inte man blir så stressad.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? vad menar du?

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? att inte bara gå runt och lalla utan dem ska veta vad alla grund reglerna är. t.ex som vdm,rdm,metagaming,powergaming liksom.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? jag ska ju ha det ansvaret att hålla koll i forumet och se om det är någon som har ansökt till medlem på serven och sådan så kommer jag titta på den och godkänna eller neka. och om det är plagiat nekas den dirkt.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? jag rpar som polis och brukar patrullera mycket och sånt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom