Nekad Xim | Ansökan som Kriminell

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xim

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Xim

Vad är ditt discord namn? Kert1

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2007

Berätta om din karaktär: Adam Pavic född 1997 i en liten by utanför Sandy, Adam växte upp i ett trångt boende med dålig ekonomi. Adam jobbade väldigt hårt i skolan så att han kunde få bra betyg och sedan kunna försörja sin familj när han blev äldre. Adam har haft det väldigt tufft i sina yngre dar när hans mamma och pappa ofta var alkohol och drog påverkade, det gjorde att Adam ofta inte var glad och Adam hade det också tufft med kompisar i skolan. Adam hade bara en kompis men när Adam gick ut gymnasiet så vart Adams ända kompis skjuten och han dog på grund av att ambulansen inte kom i tid, Adam har också blivit väldigt intresserad i bilar efter som att han växte upp med fast and furious då det var nästan det ända han gjorde på kvällarna att titta om på fast and furious filmerna om och om igen och det bästa Adam visste var när det nya fast and furious filmerna kom ut. Adam var också intresserad i kampsport han vart det för att han ville lära sig själv självförsvar

Varför ska just du bli kriminell? För att jag har en bakrund i rp då jag har varit kriminell vet hur man spelar som kriminell och är mogen som kriminell tillexempel inte skjuter varje gång kanske slåss lite ha roliga senarion som inte slutar med skjutning

Vilka erfarenheter har du inom Kriminell RP? Swewave, Snöstaden, Unive, och andra servrar

Beskriv ett bra kriminellt scenario: Två gäng som har beef ska göra upp något genom att mötas och prata med varandra och komma fram till ett beslut om de ska fortsätta med beef eller ha vapenvila eller bara lägga ner beefen

Berätta hur ett bra bankrån scenario går till: Man ska ha gisslor för att få krav annars kommer Polisen storma. planera dagen innan hur bankrånet ska gå till åka kolla in banken för att hitta en bra flyktväg.

Du är i en polisjakt med flera polisbilar efter dig, du är tungt beväpnad. Vad gör du för att ta dig ur? Kör bara vidare tills dom krockar eller tappar bort mig.

Är det okej att skjuta vid trafikstopp någon gång? NEJ

När får du öppna eld med dina vapen? När jag bedömer att de är sista utvägen.

Du och ditt gäng står på ett område, plötsligt ser ni att ett annat gäng är påväg mot området. Vad gör ni? Vi står kvar och väntar på att de ska göra något som tillexempel komma fram och prata med oss eller ifall dom öppnar eld.

Berätta vad Meta Gaming innebär och hur det kan påverka det kriminella rollspelandet: Tillexempel ifall min polare blir kidnappad och han säger vart han är i discord och jag tar den informationen till min karaktär.
Metagaming är när du tar information utanför din karaktär och använder det ingame.

Vad har du för mål med ditt rollspel som kriminell? Att bidra med så bra krim rp som möjligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom