Nekad Xeyz | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xeyz

Medlem
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
Användarnamn: Xeyz

Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian

Ange ditt födelsedatum: 11 november 2010

Ange ditt Discordnamn: Xeyz

Berätta kortfattat om dig själv: jag är 14 år gammal bor i skåne. Jag gillar att spela fivem och har gjort de ett bra tag men har direkt inte hittat en server jag har fasnat för. Men jag tror jag har hittad de nu på avena. Samt att jag kan lugna ner situationer när det kommer till folk som skriker osv.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar kan jag vara aktiv mellan 15-21. På helgerna kan jag vara aktiv hut mycket som helst. Men om jag skulle säga en tid mellan 7-8 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 3 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? För att kunna hjälpa folk med saker dom behöver. Har alltid tyckt de är roligt att hjälpa folk. Och att jag vill att få bort folk som inte kan bete sig på serven. Och att göra serven till en tryggare plats. Jag brinner dessutom för att skapa en positiv och engagerande server upplevelse och god spelarbas. Jag som staff vill att folk ska kunna se mig som en snäll och respekt ful Staff. Asså så jag kan hjälpa folk i support om dom inte vet vad som var fel och bra och hjälpa till så att dom som inte kan bete sig börja följa reglerna.Dom kriminella skjuter hejvilt, de finns ingen social RP runt de kriminella rollspelandet. Jag som staff tror mycket på att prata med spelare innan man bannar i dom flesta fallen då jag varit med om många fall där spelarna inte ens får någon chans och staffen har inte sett allt utifrån det stora perspektivet

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa folk som behöver hjälp och att hjälpa till så att alla kan känna sig hemma och trygga på avena. Och om något hoppar support och frågar om vad för roliga saker finns att göra. Så kan jag hälpa dom men att säga att dom kan ta sina vänner och testa lite paintball. Som staff har jag ansvaret att ansvaret på serven och se till att serven fungerar bra smidigt och att alla spelare följer reglerna på serven. Och vi staffs ska hålla koll på alla regler och ha respket mot alla hjälpa varandra och staff temet och göra mycket arbete.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag som staff kommer kunna va aktiv och kommer kunna hjälpa många i support om dom behöver hjälp. Jag kommer kunna hålla koll på serven så att ingen bryter mot reglerna. Jag kommer också försöka bidra med bra social rp. Mitt mål som staff är att stödja avenas spelare och staff team. Jag ska speca olk den mesta delen av tiden och göra staff arbete så att spelare på servern slipper folk som ej följer reglerna på serven.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kommer vara lugnt och inte skrika och kommer hantera allt rättvist. Jag kommer försöka lugna ner alla. Om det uppstår en stressig situation som är svår att hantera så, tar jag det lugnt, jag tar ett djupt. Men i en stressig situation tycker jag själv det viktigaste är att bara ta det lugnt och försöka lugna ned andra.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Senaste redigerad:

Weekend

Aktiv Medlem
Meddelanden
125
Trofépoäng
28
+++++++++rep duktig kille mogen kan sin grej

Alz_9