Nekad wlak722 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

wlak722

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: wlak722

Vad är ditt discord namn? wlak722

Vilken arbetsplats ansöker du till? Moore Club.

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef för att ja söker ett jobb som innehåller mycket social rp. Tycker det skulle va fett kul o leda nånting eget. Jag har alltid gillat o ta ansvar och få saker att funka bra, speciellt när det kommer till klubb o event grejer. Jag tror jag hade kunnat göra Moore Club till en plats som folk verkligen vill va, där det alltid händer nått och man känner sig välkommen. Jag gillar att tänka utanför boxen o komma på grejer som gör att folk snackar om det efteråt. Och jag är redo att lägga ner tiden som krävs för att få det att hända.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu har min karaktär inte riktigt något syfte, jag jobbar på DHL. Det är därför jag vill ha detta jobbet så ja kan utveckla min egen och serverns sociala rp.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har varit chef på Bahamas Mamas på Penguin Roleplay vilket är basically samma sak som detta jobb. Var chef där i ungefär 1 år och trivdes superbra. Sen har jag även ägt ett taxibolag och gäng, så jag vet hur man tar hand om anställda och får allt bra strukturerat.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet på Moore Club genom att ha regelbundna events, typ varje vecka nånting nytt temakvällar, rap battles kanske till o med privata fester för vissa gäng i stan. Det ska alltid finnas nånting som drar folk dit. Jag vill att vi syns på sociala medier in-game också, kanske typ en insta så folk vet va som händer. Jag vill också att personalen ska ha kul, kanske nån fest bara för dom som jobbar, eller typ små bonusar när man gjort nått bra. Det gör att folk vill jobba kvar o verkligen bryr sig om klubben. Allt handlar om att bygga en bra stämning både för gästerna o dom som jobbar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker att just jag borde va chef på Moore Club för jag är driven, jagg har ideérna som krävs för att få igång klubben på riktigt. Jag e inte bara där för att chilla o glida runt, jag vill verkligen göra nått fett av det här. Jag har tänkt mycket på hur man kan få klubben att sticka ut, få folk att snacka om den o vilja komma tillbaka hela tiden. Jag e kreativ, gillar att planera o styra upp grejer och e inte rädd för att ta ansvar när det behövs. Jag är också bra med folk, både ig och OOC. Om nån har problem eller inte fattar nått så ställer jag upp o hjälper till, jag vill att alla ska känna att dom e en del av klubben, inte bara nån som jobbar där. Jag är också aktiv och kommer lägga ner tid på att hålla klubben levande hela tiden. Jag vet att det finns andra som också kanske vill ha jobbet, men jag känner att jag har rätt blandning av ledarskap, kreativitet och erfarenhet för att göra Moore Club bättre.

Hur många bans har du? Har inga tidigare bans.

Top Bottom