Inaktuell wlak722 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wlak722

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: wlak722

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ange ditt födelsedatum: 17 December 2006

Ange ditt Discordnamn: wlak722

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en 18 årig grabb från Västerås. Jag älskar att prata och få folk på gott humör. Jag har ett stort intresse att hjälpa folk och brukar majoriteten av gångerna lyckas. Jag är lugn som person och är bra på att hantera stressiga situationer. Jag är väldigt hjälpsam och är alltid på bra humör. Jag är bra på att ta rätt beslut och bra på att lyssna.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? minst 3h om dagen men blir oftast längre.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 Vecka.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff eftersom det är en server som jag lägger väldigt mycket tid på. Hela tiden vill jag förbättra min rp och andras rp och det är mycket lättare att göra det som staff. Eftersom jag lägger väldigt mycket tid på Avena så känns det bara rätt att jag ska kunna hjälpa servern på fler sätt än att bara utföra bra rp. Jag vill även kunna förbättra servern och göra den till en tryggare plats. Utan alla staffs så hade rpandet varit tråkigare för alla eftersom folk som inte kan bete sig och vet inte hur man rpar innan de kommer in på en server. Det är därför jag vill bli staff på för att förbättra allas upplevelse.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att agera professionellt, vara trevlig, rättvis och bestämd. En staff ska alltid hålla ett bra lugn när man har ett ärende. Man ska vara opartisk oavsett om det är ens vän eller ovän som är inblandade i ärendet. En staff ska ta ansvar också, gör man något fel som staff ska man kunna stå för det och fatta att man gjort fel.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag hade bidragit myckett som staff på servern. Jag är aktiv o gillar hjälpa folk när dom har problem eller frågor. Jag kan va lugn men bestämd när det behövs, och jag tar inte sides utan försöker va rättvis. Har erfarenhet från andra servrar så jag vet hur man ska hantera folk som inte följer reglerna utan att bli arg eller börja tjafsa. Jag e också bra på att hålla koll i chatten o se till att folk håller sig till rp. Kan även hjälpa till med ideer o förbättringar om det behövs.

Hur hanterar du stressiga situationer? När det blir stressiga situationer på servern så försöker ja hålla mig lugn o inte hetsa upp mig. Jag tar ett steg tbx o kollar va som händer innan ja gör nåt. Jag lyssnar på båda sidor o försöker lösa det på ett sätt som e rättvist för alla. Om det e många som behöver hjälp samtidigt så prioriterar ja det som är viktigast först o sen tar resten i tur o ordning. Jag försöker alltid att inte ta nåt personligt o hålla mig professionell även om nån e otrevlig eller lackar ur. Stress e en del av staff jobbet men ja försöker hantera det på ett moget sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom