Intervju Wilmer9354 | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Wilmer9354

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppväxt i norra delarna av svergie, vid 13 års åldern så förlora han sitt pappa in en bil krock. Efter detta så blev det tuft., hans mamma jobbade flera jobb för att kunna få fram mat på bordet. Efter studenten så valde han att flytta till Stockholm för att bli polis och följa hans pappas fotspår. Hans framtids planer är att ta det lungt och att ta en dag i taget, men gärna bli så bra polis och kunna försörja sin mamma så att hon inte behöver jobba flera jobb.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, trevlig, snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan lätt bli sur, beroende av cigg, aggressionproblem

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är seriös och social rp, samt roliga senarion, utvecklade senarion och kreativa senarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 1600 timmar på fivem har spelar på några servrar inann

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man ska spela för båda parterna, båda ska ha roligt och man ska inte spela för sin egen vinst utan alla ska kunna vinna.

Vad är suntförnuft för dig? T.ex din bästa kompis blir skjuten och du börjar skratta nej man blir ju såklart ledsen och spelar efter hur man reagerar i stunen

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C-logg/ Combat logging, detta betyder att kan lämnar spelet mitt i ett senario för att inte förlora ett vapen eller inte åka in i fängelset som ex, Sunt förnuft är nästan vad alla regler går efter från första början, man ska tänka som att det vorre på riktigt, skulle du gått in på ett sjukhus och börjar slåss? Så länge man följer denna regel så realistikt som möjligt. Meta gaming, detta är att man ta information utanför spelet som ex dc eller någons stream och sedam rpar på det ingame. Cop bait är att man försöker blir stannad av polisen bara för att sedan dra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej😁

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38

Granskar!​

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.​

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom