Nekad Willy Larre | Medlemskap ansökning (Ronnybonny)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willy Larre

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Willy Larre

Vad är ditt namn i verkligheten? Willy

Vad är ditt discord namn? Willy larre

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2013

Berätta om din karaktär. Åke Svensson är uppväxt i Stockholm. hans bakgrund är väldigt mörk han blandades in i gäng krimminaliteten och var springis men nu har han lyckat att lämna och nu har han flyttat till Avena. Där hans nya liv har börjat .Hans intressen är att laga bilar och mortorcycklar .och han gillar att hänga med kompisar och köra Bil. Han är väldigt glad och sprider mycket glädje i staden. Och hans framtidsplaner är att skaffa jobb på Mekonommen .

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snabb , smart och bra på att köra bil.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Att han har dålig kondition , att han blir Trött och att han Dricker för mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Lyssna på regler och ha det roligt och göra så att alla tycker att det är roligt.Och bra scenarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv ska vinna i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Vad jag tycker och vad jag ska göra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte ska RDM och inte VDM och inte FRP Och att man ska ! RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Granskar!

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Nekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom