Godkänd Williamm | Medlemskap ansökning [Sleminem]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wazajke

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pita Bröd. Han är en ung kille i 23 års åldern och är uppvuxen i Limhamn, Malmö. Han kommer från en rikemannafamilj med både päronen som kirurger. Han fick aldrig den uppmärksamhet han behövde som ung vilket gjorde att han fick ta alla beslut själv. Hans föräldrar var inprincip aldrig hemma vilket gjorde att han gjorde som han själv kände var bäst och kom då alltså in i den kriminella värden. Han har ett stort intresse till bilar samt brudar. En sak han förtjänar en guld stjärna för är hur pass omtänksam och genuint snäll person han är. Han har aldrig fått en uppfostran så han har fått lära sig detta på sitt egna sett. Hans viktigaste mål är att ta hand om familjen (gänget)

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Klok som en bok, snabb som en väsla, och söt som en nöt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite för snygg, lite för snabb och kanske lite kaxig ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och välanpassad rollspel. Fina scenarion och skönt sällskap!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Såklart, spelat på Unive och andra amerikanska servers.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med exempelvis i ett kriminellt scenario att någon riktar på mig att jag fearrpar och tar upp händerna. För då spelar jag för deras vinst i scenariot. Ett annat exempel kan vara i ett polis scenario, då ifall en polis tar fast mig gäller det att jag fortsätter rpa för ett bar scenario och för deras vinst.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att jag ska spela som om det vore irl. Alltså hur jag beter mig på servern, är som hur jag skulle betett mig i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, combatlog, metagaming, fearrp, copbait

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej DET ÄR BRA TACK! Tack för mig, leverpastej

Sleminem

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
granskar

Sleminem

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
Godkänd och vidare till muntlig intervju. Du har 72h på dig, lycka till!

Sleminem

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom