Nekad willek00 | Chef-jobb ansökan [col]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willek00

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: willek00

Vilken arbetsplats ansöker du till? polisen

Varför vill du bli Chef/VD? chef

Vad rollspelar du som för tillfället? civil person

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja det har jag både på denna och andra

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer se till att vi har väl utbildad personal som vet vad dom gör, kommer att hålla utbildningar i jämna mellan rum satt vi alltid håller oss uppdaterade med hur vi går till vägar med våra arbeten vi ut för. kommer skapa olika grupperingar där vi har poliser i grupper som kommer vara utpasserande lite överallt satt vi kan hålla koll på olika områden istället för att alla håller sig inom staden. vi kommer ha mycket spaningar runt ställen där mycket kriminalitet händer satt vi ständigt förhindra deras motiv. vi kommer lägga lika mycket reassure som vi gör på kriminella som vi kommer hjälpa vanligt folk. vi ska synas överallt och vi ska alltid kunna komma på plast oavsett vad de är för larm. mitt mål med min uppgift kommer va att se till att alla lämnar jobbet med ett leende

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag kommer vara kvar

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej bara denna

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag har ett gått hjärta för mänskor kollegor som vanligt folk, jag är väldigt rak och ärlig samt kan ta tuffa beslut snabbt, jag är en mogen person som tar min roll med största alvar, jag har lätt att ta kritik samt inga problem att ge kritik om sådan behövs

Hur många bans har du? inga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom