Nekad wigZZo 12345 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigZZo 12345

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: wigZZo 12345

Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo

Vad är ditt discord namn? h23

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alvin Simonsson och är född och uppvuxen i Sverige. har en liten fördel med rp för att jag har spelat lspdfr. och mina framtids planer är att jag skulle vilja bli rik på serven och hjälpa andra som är nya på serven. och mitt intresse är att få upp leva att ha kul med kompisar och att kanske bli polis i fram tiden. mina känslor för min karaktär att ine har några kompisar i serven för utom en som heter Emil Olsson. och han är inte respekt full alls. det är nog allt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll glad och om tänksamm

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli lite arg (temrament), säger vad han tycker som ibland kan bli lite fel. är lite vild bakom ratten

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga och påhittiga scenarios med hög RP standard

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört fivem i 2år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna i ett scenario. tillexempel att man som polis inte alltid ska göra allt i sin makt för att vinna ett butiks rån för då i längden så kommer de bli minder och mindre som gör butiks rån då i sin tur då kommer inte de bli fler roliga scenarion

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig är nyckeln till alla servenrs regler. allt inom RPN rund går suntförnuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm när man dödar nån utan ett gilltigt scenario. copbait, i mån att få polisens uppmärksamhet på ett mycket orealistiskt sätt. och sist men absolut inte mints suntförnuft som är nyckeln till alla redgler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vet inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom