Godkänd Wiggo123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Wiggo123

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Wiggo123

Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Vad är ditt discord namn? Wiggo123

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2002

Berätta om din karaktär. Jag heter Hugo Malmström och jag växte upp fattigt och Hugo är en driven person som alltid har haft en stark vilja att tjäna pengar oavsett om det handlar om lagliga eller olagliga grejer som Hugo måste göra. För Hugo handlar det inte bara om pengar, utan om att bygga ett liv där han har kontroll, frihet och möjligheter. Han är social och gillar att prata med folk och har lätt för att skapa kontakter med olika typer av människor.

Hugo gillar fordon både att äga dem och att jobba med dem. Han dras till allt från sportbilar till tunga arbetsfordon.

Hugo kan bryta mot lagen ibland men även ha ett bra jobb. Han har inga problem med att ta smutsiga jobb, så länge de leder till pengar. Samtidigt är han inte hjärtlös – Hugo har en stark moral när det gäller att hjälpa de som verkligen behöver det, och han värdesätter lojalitet högt.

Men Hugo är ingen man leker med. Om någon försöker lura honom, skada honom eller någon han bryr sig om, kan han bli sur. Han är inte rädd för konfrontation och kan bli aggressiv om han känner sig hotad eller förrådd.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär social, hjälpsam , jobba för samhället

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär om någon säger något mot mig så kan jag ibland bli aggresiv beroende på vad personen har gjort mot mig. jag är ibland olaglig , kan vara glad och senare arg några sekunder efter

Vad kan du bidra med till serverns RP? vara en bra medborgare med ett seriöst rp och följa alla regler. s

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört en annan server innan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du ska inte vinna alla scenarion och att man ibland får godkänna att inte vinna i ett scenario

Vad är suntförnuft för dig? att man gör saker är på ett rimligt sätt baserat på efferenheter till exempel att inte åka runt och bara skjuta alla i servern.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte får använda fordon som ett vapen. Att inte döda någon utan andledning. Att om man dör ska man inte minnas det som hände innan man dog.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag söker en seriös rp och inte förstöra för andra som rp.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom