Godkänd Wavyyousef | Temporär Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Wavyyousef

Medlem
Meddelanden
49
Trofépoäng
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199819279828/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016ece4dd4

Vad är din discord tagg? Wavyyousef

Vem var det som bannade dig? melvin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-04 134337.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för jag tydligen gjorde fearrp

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag sitter med en gängmedlem och rullar vi blir jagade av narcos och dalen de pittar våran bil går sönder, vi hoppar ut samtidigt som den svarta titanen de riktar mot chuaförren medans chuaffören tog up sitt vapen så han sköt sen så vänder jag mig om jag ser att han riktar när jag riktar så vi både har uppe vapnen jag har visat bevis och bilder att hna sköt först, sen så sköt jag och finishade han.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: bannen var felaktig då ingen riktade utan att skjuta. de sa själv om jag gav min pistol då skulle ingen ban upges men jag fick fof en.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag har blivit bannad tidigare och tagit lärdom

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag kunde ju inte göra annourlunda då jag inte gjorde regelbrott

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ta eran tid

xyz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
233
Trofépoäng
18
Din ban är fel placerad då du inte fearrpa, din ban är nu mera hävd!

Din banöverklagan har blivit godkänd.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv

Top Bottom