Wavyyousef | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Wavyyousef

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Wavyyousef

Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Ange ditt födelsedatum: 23 November 2012

Ange ditt Discordnamn: wavyyousef

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter yousef, jag är en snäll person, som är mogen och aktiv jag gillar att spela avena och ha roligt med mina vänner.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Måndag: 15:20-21:00 Tisdag: 15:00- 21:15 Onsdag: 16:00-21:15 Tisdag: 15:00-21:30 Fredag: 16:00-01:00 Lördag: 12:00-01:00 Söndag 12:00-21:30 Lov Måndag: 12:00 01:00 Tisdag: 12:00-01:00 Onsdag: 14:00-0:33 Torsdag: 15:00-01:00 Fredag 12:00-01:00 Lördag: 12:00-01:00 Söndag 12:00-21:30 BTW jag kommer inte spela nonstop dessa tider Såklart pauser kanske går ut nån dag dessa tider är bara när jag spelar 40% rp 60%staff då ja har tröttnat på att rpa

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har varit det i nån vecka samt jag har spelat sen innan.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker för att bli en staff för jag brinner för Avena. Jag vill försöka göra Avena bättre och mer aktiv varje dag. Jag vill göra Avena till en rolig och trygg plats där alla kan ha kul! Jag och andra staffs i Avena ska tillsammans samarbeta och försöka maxa ut RPN, och inte låta någon bryta mot reglerna utan konsekvenser.
Jag vill försöka göra supporten snabbare och smidigare. Jag kommer visa mig som en förebild, då jag kommer prioritera staffarbetet i första hand. Jag trivs bäst när det finns mycket att göra, eftersom jag älskar att hjälpa andra med deras problem.
Jag kommer också hänvisa folk till att göra anmälningar, läsa banöverklagningar och så vidare. Jag vill vara staff för att hålla koll på läget i hela Avena och försöka hindra folk från att exempelvis "fearrp", vilket är förbjudet.

Jag erbjuder mycket aktivitet, noll korruption och är en mogen person.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att, hålla koll på servern dagligen, så ingen gör regelbrott, ta reports samt support varje dag, jag ska vara extra aktiv i forumet och jag göra en servern till en roligare och tryggare plats, jag ska vara snäll och mogen till alla som behöver hjälp, jag erbjuder aboslut inte racism eller korruption, jag kommer vilja göra servern bättre, mer aktiv, och roligare!!!

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med, mycket aktivitet, vara snäll och omtänksam, Jag är en social och ansvarsfull person, jag kommer erbjuda sammarbeten med kollegorna (helper) och visa mina erfanenheter och göra er stolta.

Hur hanterar du stressiga situationer? Det är super duper viktigt att man hanterar på ett professionellt sätt, att man inte ska behandla andra personer på ett annat sätt jag skiter full ständigt om det är en gay människa invandrare osv alla ska bli behandlad samma! Samt så kan man absolut inte göra korruption inom staff jobbet! Då det kan leda till konsekvenser, samt så vi inte låtar folk lalla runt, och så människor inte tro vi i Avena staff team tror vi gör något dåligt. Man är respektfull och hålla lugnet även om spelaren är upprörd.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Kriminell

PEEKABOO

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
  1. +++rep skön grabb riktig aktiv ingame samt discord, kommer se bra ut för nya staff teamet!

Top Bottom