Godkänd waressi | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waressi

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Användarnamn: waressi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199853194800

Ditt Hex-ID eller BanID: discord ban så har inget

Vad är din discord tagg? waressi

Vart är du bannad? Discord

Vem var det som bannade dig? Hej. Jag vet inte vem som bannade mig då det var på discord. Men jag skrev alltså "nga" till min polare i chatten och medelanded vart blockat när ja skickade det. så tänkte inte att nått skulle hända. detta var runt 05:20 tiden jag skrev det. sen nu senare typ 15-16 nångång vart jag bannad från avenas discord server. Jag har lärt mig av mina konsekvenser och jag ska inte säga rasistiska saker igen, skulle uppskattas om jag fick 1 till chans. jag har just köpt krim åså och avena är fett rolig server så skulle uppskattas om jag kunde få en sista chans och jag lovar det ska aldrig mer hända igen, tack

Bild på banmeddelande: d.PNGddd.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev "nga" det var inte riktat mot nån utan jag skrev nu ska ja dra till draggen "affär" fuck up nga aa jag skrev det åt min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var inte online när ja vart bannad såg sen bara att ja fått meddelande från botten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej 100% mitt fel jag står för de jag gjort men det ska ej upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aa min tidigare ban var felaktig fast de va inne på fiveM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skippat ordet "nga"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa jag fattar ska alltså inte tjata om att ni ska läsa den, förstått,

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status