Intagen vlelucas | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vlelucas

Helper
Helper
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: vlelucas

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum: 9 Juni 2009

Ange ditt Discordnamn: vlelucas

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Lucas jag är 15 år. jag gillar att vara ute med vänner. Jag är en trevlig person som gillar att hjälpa personer på flera olika fronter. jag är en väldig seriös person som verkligen gör grejer så bra jag verkligen kan.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Måndagar 19:40 -21:30 Tisdag: 18:20 till 21:00 Onsdag: 19:10 till 20:30 Torsdag: 19:00 till 21:00 Fredag: 23:15 till 00:00+ Så typ 1 till 2 timmar per dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag kan inte säga ett exakt datum. Men har varit medlem sen avena startade. och lite mer inom valon

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag väljer att ansöka till staff för att ett jag har varit de på avena tidigare och på valon en gång tidigare. jag väljer också att ansöka för att jag vet att jag har kompetensen och aktiviteten till att kara av denna uppgift som ni ger till era staff. jag väljer också att ansöka för att jag tyckte verkligen om att vara staff under de tiderna jag var de. Jag vill också ansöka för att jag vill hjälpa till och få denna server till ett bättre community, jag vill se att spela verkligen har de roligt på denna server och verkligen vill komma in och spela-

Vad är din uppgift som Staff? Min huvudupgift är såklart att hjälpa folk som behöver hjälp. de spelar ingen roll om folk behöver hjälp ingame eller i dc. som en staff så ska vi alltid hjälpa folk som behöver hjälp från sina olika sider. Vi ska också hjälpa folk att verkligen känna sig välkomna in folk till servern. Sen är de såklart att som staff så ska jag hålla kol på servern och hjälpa alla som behöver min hjälp alla även om det skulle vara ingame eller om det skulle vara på dc, så är mitt jobb att hjälpa alla som spelar på avena.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra med en aktiv staff som kommer att fukusera mycket på allt som behövs just nu. jag kommer också bidra med att hjälpa alla som behöver hjälp. för att ibland kan jag veta om att folk kanske inte får lika mycket hjälp under en viss tid av dygnet och då vet jag att jag kommer kunna vara aktiv då och hjälpa folk som behöver min hjälp om det skulle vara ig eller dc.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer med att bara ta det lugnt tänka på något annat eller bara detta mig i ett litet tag och bara andas och tänka ut. om jag skulle tycka att det är alldeles för stressigt så skulle jag försöka kontakta någon annan i staff teamet för att be dom ta hand om ärendet i ett litet tag tills jag känner mig redo, som kanske kan ta bara 20-30 sek.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: RP

Spooky

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Jobb Ansvarig
Meddelanden
39
Trofépoäng
8
Vidare till muntlig intervju! Lycka till :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom