Godkänd Vilmer1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Vilmer1

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Vilmer1

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer Uneus

Vad är ditt discord namn? Fapelle

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dracula Svensson och är 24 år gammal. Hans uppväxt var tufft i ett område i Göteborg Hisingen Kvillebäcken. Han hade en ensamstående mamma eftersom hans pappa lämnade i ung ålder. Han hade det väldigt tufft i sin uppväxt i skola, det sociala och det mesta han kom i kontakt med. Men när han kom i ung tonår så började han göra hyss och lite kriminella aktiviteter åt äldre grabbar. Detta gjorde han eftersom det inte fanns mycket mat på bordet och han ville försörja sin mamma och lilla syster. Hans mamma jobbade två jobb för att kunna få ihop pengar men det räckte inte. Dracula gillar verkligen bilar, det har han alltid gjort och drömmer om att äga bilar som äldre. Dracula är en väldigt känslosam man. Om någon till exempel sviker han så kan han bli rosenrasande. Det var det som hände. Hans vän svek honom och han blev så arg så att han dödade honom. Då behövde han flytta till en annan stad för att undvika att bli tagen av polisen. Draculas framtidsplaner är att få ett stadigt liv med en stadig inkomst.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Dracula är väldigt lojal mot de som är det mot han. 2. Dracula är också väldigt driven med de saker han gillar. 3. Kan hålla sitt lugn i hetsiga situationer.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Dracula kan bli lätt stressad. 2. Han kan övertänka väldigt mycket på onödiga saker. 3. Kan ha svårt att behålla stadiga kärleks relationer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket bra, unik och rolig rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på swewave och velorp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte göra allt i sin makt för att själv vinna. Man ska låta andra vinna i scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? Att man spelar logiskt och inte till exempel hoppar med en cross från en bro.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. FEARRP Definition: Innebär att du inte värnar om ditt liv. NLR Definition: Innebär att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det har jag ej. Hoppas jag blir godkänd!

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom