Godkänd Viktor | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
3
Användarnamn: Viktor

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438282037/edit/info

Ditt Hex-ID eller BanID: 881622

Vad är din discord tagg? 2063

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Shonax

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag heter Viktor/Jimmydrivebye och jag blev nyligen banad från servern på grund av grov VDM och lotin. Jag vill börja med att be om ursäkt för mitt agerande – jag förstår att det jag gjorde bröt mot reglerna och påverkade spelupplevelsen för andra negativt. Vid tillfället handlade jag oansvarigt och tänkte inte på konseckvenserna. Det var inte min avsikt att sabotera för någon, men jag inser nu att mitt betende gick emot serverns värderingar och regler. Jag har tagit till mig detta och lovar att jag kommer spela på ett mer ansvarsfullt och respektfullt sätt om jag får chansen att återvända. Jag uppskattar verkligen den här servern – det är min favorit, och gemenskapen här betyder mycket för mig. Jag hoppas ni kan överväga att ge mig en andra chans. Jag är beredd att ta fullt ansvar, följa reglerna och bidra positivt till RP:t framöver. Tack för att ni tog er tid att läsa mitt meddelande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill ändå förklara vad som låg backom situationen och inte för att ursäkta mitt betende, utan för att ni ska förstå helheten. Vid tillfället blev jag väldigt frustrerad efter att en annan spelare provocerade mig och gjorde mig riktigt arg. Jag tappade helt enkelt fattningen och reagerade impulsivt, vilket jag nu ångrar djupt. Det var en dålig bedömning från min sida, och jag vet att det inte finns någon ursäkt för att bryta mot reglerna – oavsett hur man känner. Jag vill inte att detta ska definiera mig som spelare. Jag brukar inte spela på det här sättet, och den här servern betyder mycket för mig. Det var ett misstag, men inte ett mönster.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Med det sagt så känner jag att min ban kan ha varit ett missförstånd eller åtminstone att hela situationen inte riktigt granskades från båda sidor. Det som hände var inte rätt från min sida – jag erkänner att jag agerade felaktigt i stunden – men det var inte ensidigt. Den andra spelaren provocerade mig ganska kraftigt, och jag reagerade känslomässigt, vilket jag nu ångrar.

Jag vill verkligen inte försöka ursäkta mitt agerande – det var fortfarande mitt ansvar att hålla mig lugn – men jag hoppas ni kan förstå att jag inte gick in med avsikt att sabotera eller förstöra för någon. Situationen eskalerade snabbt, och det var helt enkelt en dålig stund som inte speglar hur jag brukar bete mig på servern.

Jag har alltid trivts otroligt bra här och lagt mycket tid och engagemang i RP: Jag vill gärna få möjligheten att komma tillbaka och visa att jag kan bidra positivt. Om ni skulle kunna granska situationen en gång till eller kanske se på loggar/klipp från fler perspektiv så tror jag det kan visa att det fanns fler faktorer än bara mitt agerande fast jag vet inte om delen på klippet när han gör mig upprörd är med.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet att jag nu är bannad för VDM igen, och det är inte första gången. Jag vill dock vara helt ärlig och förklara att den tidigare VDM-banen skedde av misstag. Det var en olycklig situation där jag helt enkelt inte såg spelaren framför bilen. Det var aldrig meningen att köra på någon, och jag tog till mig av det direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Andas och backa ur situationen och tagit några djupa andetag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår om ni gör det för att ni har säkert mycket viktigare att gör men jag vill taka er för eranm tid och jag vill bara att ni ska veta att jag vill kunna kör på denna server på sommarlovet ,jag hoppas att nu får en ass bra forsat dag

Shonax

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Godkänd!

Status