Nekad Viktor | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
3
Användarnamn: Viktor

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438282037/

Ditt Hex-ID eller BanID: 881622

Vad är din discord tagg? 2063

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Shonax

Bild på banmeddelande: bild_2025-06-03_222509987.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde grov VDM och looting

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han kränkte mig och sa fula saker till mig jag vet inte om det fanns med på klippet men sedan sprang han in i min bil och dog först tog jag hans mobil sedan tog jag upphonom och tänkte köra han till sjukhusset men sen glömde jag bort att han var i min famn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag gjorde fel fel men det gjorde båda och 30 dagar är väll lite f ör mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare när jag och min kompis blev rånad och misshanlad då körde jag över dem även fast jag inte äns såg dem för att jag har sämst grafik kort,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha låtit han vara och inte försökt ta honom till sjukhusset.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Shonax

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Nekad.
Har du mott klipp skicka till mig på discord!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom