Nekad Viktor | Medlemskap ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
3
Användarnamn: Viktor

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Viktor

Vad är ditt discord namn? V1ktor

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Jag är en snäll person för att jag alltid hjälper andra i nöd och jag brukar alltid hjälpa mina kompisar om de behöver något so är jag glad att hjälpa dem och jag sätter alltid andra före mig. Jag är också en trevlig och omtänksam person eftersom att jag alltid hjälper andra i nöd.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är trevlig efter som jag alltid undrar hur andra mår och hjälper dem för att det ska må bättre. jag är väldigt bra på att följa regler och att hålla mig inom normen. jag är också en roilg person som skapar glädje i andras liv och jag ör väldigt respect full måt andra runt om mig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag kan bli arg om någon inte kan be te sig och gör andra lässna och jag kan prata ganska mycket ibland för att jag gillar att ha konition med andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra kompis som är bra på att följa regler jag kan också jobba på många olika jobb eftersom att jag är en sån trevlig person,jag birdrar också med en bra medlem av servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många olika med den största är unive fast blev tröt på den för det inte fans någon bra staff.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinsti ett scenario innebär att man agerar eller planerar sina drag med syftet (eller effekten) att det gynnar den andra parten snarare än en själv

Vad är suntförnuft för dig? Det är att göra bra och smarta beslut med hjälp av den erfarenheten jag har.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait är när man försöker få polisens uppmärksamhet, vdm är vechiel death match och of out karaktär

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra så men tack en då

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Nekad.
Anledning: inte tagit intervjun på 48h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom