Godkänd vidz | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vidz

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199574758620

Ditt Hex-ID eller BanID: 383996

Vad är din discord tagg? vidz0071

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? Einar

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Eftersom jag sa n-ordet.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag blir jagad av polisen sen går min bil sönder. Då försöker jag sprina iväg. Då blir jag benad men jag var jätte låg så jag dör. Och då efter jag är död går jag in i ett discord samtal och säger rasistiska grejer. men då pratade jag tydligen ingame och det var jätte fel av mig och jag är hemskt ledsen och jag kommer absoulut aldrig göra om det igen. och jag har adhd så jag blir lätt arg men jag är väldigt ledsen för detta mistag ja gjorde.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej den var rätt och jag är hemskt ledsen efter mitt beteende.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Har varit bannad en gång förut men den bannen var felaktig.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Inte att ha sagt n-ordet i discord.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom