Nekad vexr008 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

vexr008

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: vexr008

Vad är ditt namn i verkligheten? Benny Östmark

Ange ditt födelsedatum: 16 Januari 2002

Ange ditt Discordnamn: vexr008

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter benny och är en ganska social och glad kille. På min fritid så gillar jag att hänga med vänner och bara chilla någonstans och bara prata.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 14:30 varje dag till 23:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 14:30 varje dag till 23:00

Varför ansöker du som staff på Avena? Eftersom jag har varit staff på Valon och vill fortsätta min roll som staff på den nya stora och fantastiska servern Avena som jag tror kommer bli stor, något som gör att det behövs mer och nya staffs som tar sig jobbet och det är någonting som jag vill. Har även mycket erfanheter inom RP och staff arbete då jag har spelat Fivem i snart 5 år och då vet jag hur RPn och man som staff ska fungera på en server. Jag vill fortsätta min staff äventyr här på Avena Roleplay och kunna utveckla servern tillsammans med andra staffs.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift i staff rollen är att hålla serverns Community ren från moddare, lallare och allmänt RP förstörare. Att kunna hjälpa servern/servens Community växa mer och mer. Kolla reports och hålla i supportärenden. Komma med förslag till att hålla aktiviteter till våra medlemmar och bara hålla servern levande genom att arbeta med olika delar som hör till servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag som staff kommer bidra med att jobba professionellt genom allt jag gör när jag jobbar som staff,support, ig reports mm. Kommer aldrig att tveka att banna någon som gör servern eller serverns Community till en dålig plats. Kommer aktivt att uppdatera mig vid klagomål som har kommit in från spelarna, buggar,problemspelare mm. Kommer att vara aktiv med reports och support ärenden, något som jag tror kommer att behövas till en sån här fräsch och nystartad server där många spelare kanske kommer behöva hjälp nu i starten. Jag kommer se till att serverns rykte går i rätt väg genom att specca och banna folk som inte kan bete sig ig och serverns discord, något som gör att en server går från RP till en 100k or die server, något som jag vill undvika och anledning till varför jag vill bli staff på servern. Jag kommer även att bidra mig att ta över ett eller flera ansvarområden för att kunna sticka ut mer ur staff teamet och visa mig professionell.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer bra tycker jag. Jag försöker bara hitta en lugn väg att kunna ta mina ärenden, till exempel om det är 2 parter som tjafsar i support och det är jag som är staffen som styr ärendet, så tänker jag att man ska lyssna på båda parterna och vara rättvis och neutral i sitt beslut.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Donation

Top Bottom