vexr008
Ny Medlem
- Meddelanden
- 14
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: vexr008
Vad är ditt namn i verkligheten? Benny Östmark
Ange ditt födelsedatum: 16 Januari 2002
Ange ditt Discordnamn: vexr008
Berätta kortfattat om dig själv: jag är en kille som gillar att spela och jag tycker om denna server men jag tycker att det är många som gör fel och inte får straff för de och jag tror jag kan va bra helper jag är också snäll och bra på att hjälpa folk
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ 6 om dagen
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? kommer inte ihåg men typ 2 och ett halft år
Varför ansöker du som staff på Avena? för jag vill gö så de blir en bättre server
Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa folk som behöver hjälp och banna folk som förtjänar ban
Vad kommer du att bidra med som Staff? så det blir bra och rolig rp
Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker jobba så snabbt jag kan men ändå att de ska bli rätt
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Servervakt
Vad är ditt namn i verkligheten? Benny Östmark
Ange ditt födelsedatum: 16 Januari 2002
Ange ditt Discordnamn: vexr008
Berätta kortfattat om dig själv: jag är en kille som gillar att spela och jag tycker om denna server men jag tycker att det är många som gör fel och inte får straff för de och jag tror jag kan va bra helper jag är också snäll och bra på att hjälpa folk
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ 6 om dagen
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? kommer inte ihåg men typ 2 och ett halft år
Varför ansöker du som staff på Avena? för jag vill gö så de blir en bättre server
Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa folk som behöver hjälp och banna folk som förtjänar ban
Vad kommer du att bidra med som Staff? så det blir bra och rolig rp
Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker jobba så snabbt jag kan men ändå att de ska bli rätt
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Servervakt