Godkänd Valuree121 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valuree121

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Valuree121

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199642616363/

Ditt Hex-ID eller BanID: 610424 fått nytt ban id vet inte varför så borde funka nu

Vad är din discord tagg? Biggiejuke112

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? är bannad på både servern o discorden, jag blev bannad av någon mod tror jag kommer inte ihåg eftersom detta var väldigt länge sedan

Bild på banmeddelande: wasdasdasd.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning misstogs förmodligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag misstogs som en moddare för länge sedan när jag sprang runt med en pistol

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja eftersom jag inte har moddat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt kanske inte tagit utr ett vapen precis utanför torget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status