Intervju Valle | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Valle

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Valle

Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? gustafsson 565

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Valle Örn är en 18-årig kille från Malmö med en stark vilja att bli polis. Han har alltid haft ett intresse för att hjälpa andra och rättvisa. Redan som ung visade han en förmåga att lösa problem och han har alltid haft ett sinne för att förstå människor och situationer. Valle är duktig på många saker, både tekniskt och fysiskt men han har bara lite lågt temprament vilket många i tånåren har . Han är snabb att lära sig nya saker och gillar att lösa praktiska problem. Hans dröm är att använda sina talanger för att göra samhället bättre och tryggare som polis.Trots sin unga ålder är han målmedveten och redo att kämpa för att nå sina mål. Valle vet att vägen till att bli polis inte är lätt, men han är beredd att ta sig an alla utmaningar för att kunna göra skillnad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär valle är omtenksam och tar kretik som ett läromedel och väldigt löjhörd

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär valle har lågt temprament och ibland lite för mycket konsentrered på den han gör och sist men inte minst han har lite för starka handslag vilket många tycker gör ont

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer rpa på skader och göra serverns rp mycke roligare för jag kommer rpa som om jag är irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på unive innan och är väldigt erfaren inom rp spel plus här innan och massor andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska vinna och allt sånt utan man måste också kunna förlåra senarion

Vad är suntförnuft för dig? att man ska bete sig och inte bara gå ut och slå någon eller inte få ont när man blir påkörd allså såna saker som alla bårde fatta

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja rdm random death match innebär att man inte ska slå någon utan heller prata med dem så att man inye behöver slåss. vdm står för vehicel death match och inebär att man inte ska använada sitt fordon som vapen copbait innebär att man vill ha polisens uppmärksamhet och hålla på med de b

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en väldigt duktig och smart person som för söker undvika att skapa / hamla i problem. jag är väldigt sammarbetsvilig om de skulle vara något jag tar kretik som ett läromedel

Top Bottom