Godkänd Valentino | Permanent Ban Överklagan [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino

Medlem
Servervakt
Meddelanden
51
Trofépoäng
8
Länk till din steam profil: valentino

Ditt Hex-ID eller BanID: 901439

Vad är din discord tagg? valentino

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? realdizzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-03 142618.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror personalen banna mig för att jag c-logga när jag blev sur fast det inte var rätt gjort från min sida. Jag blev lurad genom encro och trodde det skulle vara safe men när jag kom till piren så var det massor med folk som satte vapen mot mig. Jag valde att köra iväg men dom jagade mig och min kompis hoppade ut och sköt en av dom i benet sen sa jag åt han att upp med händerna men han sprang iväg och sköt mig sen tog dom mig som gisslan. Jag fatta att dom gjorde fel först men jag borde inte ha loggat ut.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Innan jag blev bannad så skrev jag i Encro att jag sökte en tabbe, och då svarade en kille att jag skulle komma ner till piren. Eftersom man inte får lura eller scamma genom Encro så tänkte jag att det var säkert och åkte dit. När jag kom fram var det många personer där, och direkt efter att jag sagt att jag ville köpa började de rikta vapen mot mig. Jag valde att köra iväg, men de började jaga mig. Min kompis hoppade ut och sköt en av dem i benet, och jag gick fram och sa ”upp med händerna”, men han sprang iväg och sköt mig istället. Sen kom hans kompis och tog mig som gisslan. Jag blev väldigt frustrerad och combat-loggade

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag förstår varför jag blev bannad, särskilt eftersom jag combat-loggade vilket jag vet är emot reglerna. Men jag tycker att bannen var lite orättvis eftersom jag blev lurad genom Encro, och det är tydligt att man inte får scamma eller lura andra där. De som satte upp bakhållet bröt alltså också reglerna, och det förstörde hela situationen för mig. Jag reagerade fel när jag loggade ut, men det var för att jag blev frustrerad över att ha blivit utsatt för ett regelbrott från deras sida förs

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: de va lite av olika men dom flesta har varit felaktiga och jag har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat hantera situationen bättre genom att inte combat-logga, även om jag blev frustrerad. Istället hade jag kunnat spela igenom situationen och försöka rapportera det till staff efteråt med bevis, till exempel en video eller skriftlig beskrivning. Jag kunde också ha varit mer försiktig och misstänksam när jag såg att det var många personer vid piren, även om det kom via Encro. På så sätt hade jag kunnat undvika att hamna i en fälla och fått staff att ta tag i regelbrotten på rätt sätt.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom