v1ncent | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

v1ncent

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: v1ncent

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Lundberg

Ange ditt födelsedatum: 23 Mars 2010

Ange ditt Discordnamn: v1ncent0261

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 15 år och gillar mopeder och har spelat på avena roleplay ett tag. Och jag har spelat fivem ni i fem år och har 1000 timmar. Och jag gillar att jobba te.x att få bort lallar på en server då jag tycker det är kul att jobba. Och jag kan ta kritik som visa inte kan.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det beror på helt vad jag har att göra vissa dagar kan jag spela hela dan och vissa andra dagar kan jag inte spela alls och vissa dagar kan jag spela på morgonen och kvällen asså det är jätte olika

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag va medlem först när server va helt ny då jag ägde ett mc gäng men sen lämna jag server för den dog ut och nu har jag börjat igen då kanske för typ en månadsen

Varför ansöker du som staff på Avena? Då jag blev Securitas istället för att vara kriminell för jag ville ha lite social rp på server. Men nu märkte jag att när man är Securitas så för man alla lallare mot sig på servern. Asså jag vete inte hur många jag skulle kunnat sicka om jag va staff för jag får nästan en lallar mot mig i minuten. Men sen är jag bra på att lyssna på vad alla har och säga. Och inte tar nånanas parti och te.x om jag ska banna nån som jag har fått clip på gör te.x fail,rp och inte vänar om sitt liv så skulle jag bannan han och skriva till han på discord och sagt om det är något du har och säga eller du vill göra en ban över klagan och grej så sickar jag forumet till han och säger att han kan hoppa support om han vill snack. Och jag vill va en del som gör avena till en bättre server!

Vad är din uppgift som Staff? Som jag hade suttit mycket i support för just nu märker jag att det är ganska sekt där asså jag kommer att hjälpa till på server för våra medlemmar och våra staffsen för att vi ska få ett som bra Community som helst och gö så det är roligt att lalla utan några lallare. och hela uppgift för en staff är att då hjälpa att hålla uppe server ta support och ta reprots hjälpa våra spelar när det behöver hjälp.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra till med att våra spelar kommer att villa spela på denna server och att det inte behöver sitta i support i 40 minuter och inte ha massa lallare på server.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag skulle hålla mig lugn och om det är ett stort scenario så skulle jag muta alla förutom en hela tiden så får alla visa sin historia och sina clip så att alla inte skriver på varandra. Och lyssna på alla har och säga. då tar jag ett beslut eller jag och några andra staffs.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom