Intervju utt3r11 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

utt3r11

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Ditt namn: Algot

Ange ditt födelsedatum: 12 Mars 2010

Ditt Discordnamn: utt3r11

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Hej, jag har en ganska så stor aktivitet på servern just nu skulle jag säga då jag brukar spela på servern 2 - 5 timmar på vardagar och på helger så brukar jag rpa lite länge så ungefär 3 - 7 timmar per dag så enligt mig har jag en helt okej bra aktivitet på Avena.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem sedan servern startades men har lämnat och kommit tillbaka lite då och då så skulle säga totalt kanske 3 månader men inte säker.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag tror jag har blivit bannad ungefär 5 gånger totalt men de va ett bra tag sen.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag ansöker som servervakt på Avena då jag upplever väldigt mycket lallande på servern från icke medlem samt vissa som är medlemmmar på server och detta är något jag själv inte gillar på roleplay servrar då jag inte tycker att man får en bra och trevlig upplevelse på servernn.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej det har jag inte varit.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakts uppgift är att söka efter regelbrott och se till så att alla medlemmar rpar bra på servern och inte begår massor utav regelbrott inom rpen och inte banna folk som rdmar eller liknande då man som servervakt ska ta kontakt med en staff som kan ta åtgärder på de då jag som servervakt bara kan svbanna vilket inte kommer kunna sätta stopp för rdmare särskilt länge vilket kan resultera i att personen kommer in igen på servern och fortsätter göra samma sak.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Avena för jag brukar ganska så ofta se folk som begår små regelbrott och jag tycker inte det är något som ska finnas på servern och som jag vill förhindra då det kan göra så att andra medlemmar eller icke medlemmar på servern gör samma sak för att dem tror att det är rätt men egentligen så gör dom fel vilket dom inte ska göra då det förstör rpen. Sedan vill jag också bli staff i framtiden så jag vill först prova på att vara servervakt nu i början så att jag kan på något sätt känna en liten del på hur de kan vara att vara staff på Avena och jag tror att detta kommer hjälpa ganska mycket för mig om jag vill bli staff i framtiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse inom just servervakts rollen kan vara att man utnyttjar sina permissions och t.ex kickar folk, svbannad folk eller liknande vilket är något av de värsta jag vet och som också INTE är okej enligt mig. Abuse inom et tscenario kan vara t.ex att man ressar i ett skott scenario och går och t.ex kickar andra folk för att man själv tycker dom gör fel och går runt och tror att man äger hela servern vilket jag tyckert är helt fel att göra som servervakt då man ska rpa precis som en normal spelare på servern.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38