Godkänd !!utt3r | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Utt3r1

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: !!utt3r

Vad är ditt namn i verkligheten? Algot

Vad är ditt discord namn? utt3r1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Kevin var född i en dålig familj då hans pappa hade spel problem och hans mamma jobbade mycket. Detta gjorde så att han inte fick en bra uppfostran och inte lärde sig vad som var rätt och fel. Kevin var väldigt begåvad men när han gick i sjuan så började han umgås med fel person. Som man brukar säga "man blir som man umgås". Hans betyg gick snabbt ner. Det var då han träffade sin dåvarande kompis Lukas. Lukas var en dålig förebild för Kevin. När de skulle börja på gymmnasiet så hoppade Lukas av men Kevin fortsatte eftersom han ville göra sin mamma stolt. 3 i gymnasiet så märkte han att familjens ekonomi började rasa eftersom det var svåt när hans mamma behövde försörja alla och hans pappa spelade även bort mycket av pengarn. Då kände Kevin att han hade en plikt, han skulle hjälpa sin mamma. Han hade fått erbjudande av Lukas att börja jobba för ett gäng med han men han tackade nej. Nu kontaktade han Lukas och ville gå med. De jobbade för ett gäng som hette NLM. De var kända för att vara väldigt våldsamma. Kevin började att vara springis. Han kännade mycket pengar på det. Men sedan en dag fick han ett stort uppdrag. Det var att döda någon med sin kompis Lukas. De fick varsin glock 19 och en svart bmw m3. De åkte till baren där rivalen skulle vara och de storma in. De båda tog upp sina vapen och sköt men Kevin glock jamma. Lukas började skjuta men eftersom han inte var erfaren med vapen träffade han inte någon av sina skott. Rivaln han ta upp sitt vapen och skjuta Lukas. Kevin sprang ut till bilen och körde iväg. Kevin var ledsen men även rädd eftersom han egna gäng skulle döda han eftersom han misslyckats med uppgiften. Han tog alla sina knarkpengar och tog med sig sin mamma till en stad som hette Avena men hans pappa sket han i. Där ville han bli mekonom. Och där började Kevin's äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och även roliga scenarion. Jag är en seriös rpare och lallar ej jag kommer även hjälpa nya spelare. Jag kommer göra så att alla känner sig välkommna och så att ingen kommer känna sig utanför.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vins betyder att man inte spelar för att vinna utan för att alla ska ha det roligt. Man ska sträva efter bra rp och att alla kan ha det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM=Man dödar en spelar utan någon andledning eller bakomliggande scenario C-logg=Man går ut ur spelet för att unvika ett scenario. Fear rp= Man ska vara rädd för sitt liv. Powergamin=Man rpar inte på skaddor, eller att man rpar för makt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har ganska så mycket erfarenhet faktiskt då jag har spelat på flera olika servrar där jag har rollspelat väldigt länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naej faktiskt inte.

Top Bottom