Godkänd User222 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
Användarnamn: User222

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? nova_724

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Dannerson och är 24 år gammal. Min karaktär har haft en väldigt bra uppväxt, han bodde i en annan stad där han fick sällskap av sina familjemedlemmar och vänner. Lucas pappa jobbade inom polismyndigheten när han var yngre. Lucas fick motivationen till att söka till polismyndigheten där hans pappa hade lärt Lucas massor av kunskaper inom myndigheterna. Lucas framtidaplaner är att få ett jobb inom polismyndigheten och hitta en lägenhet vid ett bra pris där han kan leva långsidigt. Hans intresse när han var yngre var att bli polis & bilar. Lucas har väldigt motiverade framtidsplaner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär kommer och vara trevlig. Bra bemötande. Försöka göra grupper och hitta nya vänner i staden.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Min karaktär kan bli lite otrevlig ibland, min karaktär är dålig på att köra bil och dålig på att spara pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med proffesionel rollspel-nivå. Jag kommer att bidra med väldigt bra scenarion, (när min karaktär spelar som polis), kommer att bidra med riktig rp nivå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, tidigare spelat på Swewave. (2022-2023). Där fick jag all min kunskap från.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska försöka ge motpartnen ett försök i ett scenario så det kan utspelas sig på ett annat sätt, gör det roligare och förbättrat. Alla ska ha en chans i ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att man ska tänka logiskt, exempelvis: vore det logiskt om man skulle gå och skjuta alla man ser i torget? Svar: Nej.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, RDM, VDM, COPBAIT, OOC (INGEN INFORMATION TILL DISCORD). META GAMING.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Bosanac

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
85
Trofépoäng
6
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom