Intagen User222 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
Användarnamn: User222

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum: 7 Juni 2009

Ange ditt Discordnamn: @nova_724 (User222)

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Liam, jag fyllde precis 16 år gammal. Jag har massor av intressen. Jag gillar att spela FiveM en bra bit under min fritid. Jag är till stor del utomhus. Jag gillar att spela sporter en liten del under min fritid. Jag är en väldigt trevlig person och mycket samarbetsvillig. Jag har mycket erfarenhet inom rollspel.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 3-6 timmar om dagen. (Kan aktivt öka med 100% speciellt under sommarlovet).

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på Avena i en vecka och ett par dagar (från datumet jag ansöker). [Jag har varit tidigare medlem]

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som Staff på Avena för jag anser att jag uppfyller kraven för att kunna ansvara över rollen. Jag anser att jag är mogen, trevlig och samarbetsvillig för att bli Staff (Helper) på servern. Jag är som nuvarande (från datumet jag ansöker) Medlemskaps-ansvarig och servervakt på servern. Jag ansöker för att lägga ner min tid och nytta för att växa servern. Jag vill få bort dom som lallar på servern eller är allmänt regelbryttare. Det finns en bra del regelbryttare på servern som inte har fått konsekvenser än, då anser att jag kan lägga ner min nytta för att göra en förändring. Jag vill vara med i att växa servern men inte med folk som går emot regler. Jag har mycket erfarenheter inom (Staff) området. Jag vet alla kommandon, deras betydelse och hur dom används vid återgärder eller konsekvenser bland annat. Eftersom att jag har mycket tid så kan jag sitta i Support och hjälpa andra/staffs med ärenden. Kort sammanfattning: Växa servern med bra rollspelare, utföra ärenden, hjälpa folk i support, daglig aktivitet.

Vad är din uppgift som Staff? Som Staff så har man uppgifter i att växa servern, minska den summan regelbryttandet, hjälpa folk i support och allmänt ha ett öga på forumet. Som uppgift ser man till att man ansvarar över rollen igenom att inte missbruka rollen. Man ska inte missbruka rollen för sin egna vinst. Man ska ha ett bra ansvar för den position man har valt att ansöka till. Som Staff är det viktigt att använda kommandon på rätt sätt och för rätta återgärder. Som Staff ser man till att man besvarar /reports under dagen för att hjälpa personer som kan ha dött av regelbryttare exempelvis. Som Staff är det mycket viktigt att vara trevlig allmänt och under ärenden. En stor del förbättra rollspel-nivån allmänt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff kommer jag att bidra med mycket daglig aktivitet. Jag kommer att bidra med ett proffesionelt arbete. Jag kommer bidra med mycket nytta till servern (i hur den växer). Jag kommer bidra med mycket positivitet och support. Jag kommer aktivt vara i support, ta ärenden och hjälpa folk i servern som rapporterar bland annat / regelbryttare / lall / buggar. Jag kommer gå igenom forumet, gå igenom ansökningar jag ansvarar då för (bland annat viss kriminell & servervakt) och banöverklagningar.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer väldigt bra.

Exempel: Det är flera antal personer som behöver support och jag är själv. Jag börjar med att kolla om det finns övriga staffs online som är tillgängliga att hoppa support. Finns ingen tillgänglig staff online tar jag mitt egna ansvar i att dra in en och en tills allt är återgärt. Jag hanterar stress på ett bra sätt där jag skulle ta bra beslut, dra in en, dra ut en.

Sammanfattning: Hanterar stressiga situationer på ett bra sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Servervakt

Senaste redigerad:

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442