Godkänd User222 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
Användarnamn: User222

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? #nova_724 (User222)

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskap-ansvarig är för att jag vill göra servern större, iallafall tillbringa min nytta till servern för att göra den större. Jag har haft tidigare erfarenheter i andra städer som har lätt mig till detta moment. Jag vill att fler medlemar ska få möjligheten att kunna få rpa så fort dom har ansökt. Jag vill ta in spelare till Avena som vet hur man rpar, kan följa regler strikt. Det är ett stort ansvar att hålla denna roll, där jag anser att jag kan ta in nya spelare och förbättra rp-nivån. (Nya scenarion, nya spelare). Jag gillar att läsa ansökningar, gå igenom, lägga tid på att spelare ska ha roligt på servern. Jag är trevlig, respektfull och väldigt aktiv (speciellt under sommarlovet), har inget liv. Jag ser ifram emot ett professionelt arbete.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har haft tidigare erfarenheter, som gör arbetet/jobbet mycket enklare. Jag vet hur man hanterar rollen och använder rollen. Jag är trevlig under samtal, alltid villig att ta intervjuer om ingen är på plats. Jag kollar noggrant igenom ansökningar för att kolla om det finns plagiat/AI relaterat. Säg, klara inte en person ''intervjun'' så kan jag ge exempel på hur personen kan förbättra / göra bättre i nästa intervjun som kan få han godkänt. Jag är allmänt trevlig och samarbetsvilig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Första regeln är alltid med respekt. Man ska alltid vara respektfull när man tar intervjuer så personen man intervjuar inte känner sig otrygg, alla ska känna sig trygga. Man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag skulle vilja bidra med att man ska vara seriös när man rollspelar, ingen lall, inget konstigt skit. Vara respektfull mot staffs, följa reglerna för att inte få konsekvenser. Ha en bra rollspel-nivå på servern.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Till att börja med är reglerna. Det är hela punkten för rollspel, finns inga regler, finns inget rollspel. Medlemmarna ska uppfylla reglerna för att inte få konsekvenser. Dem ska vara respektfulla mot staffs, spela ut scenarion, kunna grundreglerna på servern. Veta vad som är logiskt (suntförnuft), så dom inte går och skjuter folk i torget.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Först men främst, vara respektfull, därefter hjälpa till personen man intervjuar under intervjuen om den kanske glömmer bort, eller är nära nog att förstå regeln. Man ska läsa ansökningar, ta intervjuer med mera.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Speciellt under sommarlovet, enkelt 6-7 timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
bump

sjödin