Intagen troxy_emw2 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

troxy_emw2

Ny Medlem
Servervakt
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: troxy_emw2

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Ange ditt födelsedatum: 19 Juli 2006

Ange ditt Discordnamn: troxy_emw2

Berätta kortfattat om dig själv: jag skulle säga att jag är en nyfiken människa, väldigt trevlig o snäll om du skulle fråga mig men alla har ju sitt egna tänk o tycke.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? kanske 2-6h per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? nästa när avena bytte från valon till avena så har varit här ett bra tag!

Varför ansöker du som staff på Avena? för att jag vill vara med och hjälpa folk, ser vädligt mycke spelare bli vdmade o rdmade o mkt mer vill kunna vara en staff som hjälper till med sånt tex, ta folk i support för ser att folk får sitta väldigt lång tid i support utan att dom bli indragna har själv fått sitta i sup ett bra tag innan någon drar in en. så vill kunna hjälpa till med support ärenden och ingame saker som t.e.x skin och sånt.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att hjälpa folk. mitt updrag som staff är att ta ingame ärenden och supp ärenden, som till exempel ifall någon bli rdmad eller vdmad så ska dom kunna hoppa sup och visa klipp på att dom har blivit det så jag kan hjälpa dom vidare så att det inte händer igen! eller ingame att någon skriver en /report skin så ska jag kunna ge dom skin, eller att dom kanske har fastnat i någon glitchad grej så att jag ska kunna noclipa till dom och bringa ut dom!

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer att bidra med roliga samt rättvisa sup ärenden även ingame och ta reports kommer vara väldigt aktiv i supärenden och sitta mycket i support och hjälpa folk! och ingame att specca folk så att ifall något händer så har dom klipp ifrån min vinkel också!

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga sitivationer väldigt bra skulle jag säga, tar det alltid lungt o samtsat man ska inte stressa om det blir hetsigt utan man ska ta det lungt och samsat delvbis så måste man hålla en positiv glöd innom säg så att inget går fel och sen att priotera det viktigaste först så att det inte blir ett djupare tjafs!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom