Godkänd Tomten | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomten

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tomten

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199520022694/

Ditt Hex-ID eller BanID: 582667

Vad är din discord tagg? Tomten3000

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Dubz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-18 103040.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? VDM

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. igår klockan ca 23:50 blev jag bannad för VDM men jag tycker det blev lite fel för att det var en person som körde in i mig först och sen följde jag efter honom för att prata men han sa ingenting. Jag försökte flera gånger men han var helt tyst. Då körde jag in i han lite för att få hans uppmärksamhet. Men han sa fortfarande inget. Jag körde in en gång till men sen blev jag bannad. Jag förstår att det blev fel men jag menade inte att förstöra för någon och det ska inte hända igen. mitt spelnamn är Leif Olof mitt ban id är 582667

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag erkänner att jag gjorde fel men jag har lärt mig och det kommer inte att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 2 tidigare bans och den första var att jag hade köpt min första ipad och då stod det att jag skulle trycka F8 för att acceptera eller inte och jag är inte säker på vad jag skulle acceptera eller inte så jag tryckte på F8 och då blev jag bannad av anticheat för alltid men sen blev jag unbanned. Den andra gången blev jag bannad i typ en timme eller nå och jag tror att det kanske kan ha varit för att jag råkade köra in i någons bil. Jag har lärt mig att vara mer försiktig och att inte köra så snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat åka iväg och inte köra in i bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status