Nekad Tohbbe | Medlemskap ansökning (D3)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tohbbe

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tohbbe

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? tokigatobbe.

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vincent Larsson och är född 2002 Han har haft en väldigt stökig barndom han var en stökig kille i skolan han bråkade mycket med folk och han baxade ifrån butiker osv... sen när han blev äldre gjorde han ba värre och värre brott hela tiden sen tillslut åkte han in i fängelsätt för grovt vapenbrott i 2 år sedan kom han ut och då fick han vård så att han börja bli snällare igen och han träffade sen en tjej som han gifte sig med och sen köte dem hus Vincent fick en bra som på en bil firma men sen några år efter så råka han stötta på en gammal vän ifrån skolan och då drog han in Vincent i skiten igen han började med droger sen var han beroende och börja missbruka varje dag sen gick han med i ett gäng som heter vårby och sedan fortsatte detta i flera flera år och efter några år vart Vincent skjuten i magen och han dog nästan han låg på sjukhuset jätte länge och sedan efter de gick han ur kriminaliteten han tyckte de inte var värt att riskera att dö så han börja men vanligt som igen och fick en ny tjej sedan fick dom barn ett barn som heter Wille och ett nytt jobb som bil chef sedan fortsatte detta och de gick bra för bil förtaget och familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklad och rolig rp och alltid spela så båda parter ha roligt kommer vara väldigt aktiv på servern och bidra med mkt aktivitet och social rp med mina vänner de är väldigt viktigt de kan jag bidra med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda ska ha roligt båda ska ha chans att vinna t.ex ett butiksrån att man tar den snabbaste bilen de är inte att spela med båda parter för då får inte polisen nån chans man ska kunna förlora en scenario inte bara vinna väldigt viktigt att man följer den regeln

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm, vdm, combat logging rdm är om du dödar nån utan anledning vdm är kör på nån med bil vombat logg är om du stäänger av spelet i scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenheter sedan tidigare mycket timmar på rp och kört på dom flesta servers som t.ex swewave unive bryggeriet....

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja

D3'

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Nekad, du har kopierat allt från din förra godkända ansökan. Nästa gång du ansöker så skriv nytt, lata inte dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom