Nekad Tohbbe | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Tohbbe

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tohbbe

Ditt namn: Ebbe

Ange ditt födelsedatum: 22 Mars 2009

Ditt Discordnamn: tokigatobbe.

Berätta kortfattat om dig själv. Heter Ebbe irl är 15 år gammal. Går i skolan på fritiden och umgås med vänner sen spenderar jag ganska mycket tid vid datorn också för har ett intresse för spel och mest av allt Fivem. Jag är ofta aktiv och finns alltid o nå i discord.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 16-00:00 på vardagar kanske kommer online tidigare än så. Helger kommer jag vara uppe senare.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 dag

Varför ansöker du som staff på Avena? För att jag gillar att hjälpa till och vill vara med att bygga upp avena till bästa servern. Finns alltid saker att förbättra och förändra även om de redan är ganska bra. Kommer underlätta för staffsen för jag kommer vara så aktiv. Finns alltid lallare på servern så bara vill förstöra och dom vill jag få bort. Sen finns de även nya som kommer in och aldrig spelat fivem då kan jag lära dom grunderna inom rp så dom kommer igång nya spelare är vår framtid.

Vad är din uppgift som Staff? Att underlätta för ägarna. Igenom att banna folk hålla ordning på servern ta bort dom som inte hör hemma på servern. Specca scenarion försöka få en så hög rp nivå som möjligt på servern. Och kommer alltid göra mitt bästa och de jag kan.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Kommer bidra med mycket aktivitet och få bort lallet på servern kommer kunna sitta och ta support samtidigt som jag speccar kommer alltid agera professionellt och göra mitt bästa.

Hur hanterar du stressiga situationer? Bra blir inte så lätt stressad ta bara en sak i taget.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Donation

Novuz

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
620
Trofépoäng
37
Tja, verkar inte hitta din discord. Kontakta mig i PM.

Top Bottom