Godkänd Toblerone2.0 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Toblerone2.0

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Toblerone2.0

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? toblerone2.0

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Kalle och älskar köra bil. Han vill jobba med det på hel tid. Samt med åren så har han märkt att vissa har påroblem med att ta sig till punkt A till punk B så han vill hjälpa med att köra folk. Samt så vill han träffa fler människor.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är social, kan ta skit, är inte aggresiv

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han är lite korkad, och har svårt att förstå vissa saker, han har problem med att spara pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vill bli taxichef så jag kan hjälpa folk ta sig från punkt A till punkt B

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har 2280,1 timmar på fivem och då är det bara rp serverar jag har kört på

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så att alla har roligt typ / man ska inte vara så skälvisk.

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkande, att man gör saker man hade gjort irl. Typ inte spela som att man är superman.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Har koll på alla men mestadels bara dom vanliga, RDM, VDM....

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har Dyslexi och språkstörning så det är ganska svårt med skrivande och läsande

luzhi

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
156
Trofépoäng
16
Läser

luzhi