Tjockis31
Ny Medlem
- Meddelanden
- 5
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Tjockis31
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam
Vad är ditt discord namn? Shorrokungen21
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 1999
Berätta om din karaktär. Jag jobbar med gruppe6 i avena och har en stor före bild för det
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag dobbar med taxi och skjutsar folk så dom mår bra och jag hjälper folk till sjukhuset och jag hjälper polisen och leta folk
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag har råkat sköra på folk och då dog dom och jag brukar inte ät sås jag för i bland å jag går aldrig på toa
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan jobba med Selja bilar
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det brukar jag inte göra
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att hjälpa någon annan att vina
Vad är suntförnuft för dig? Att tänka och göra på ett bra sätt för alla
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man måste ansöka och m vapen
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill jättegärna ha rätt på ansökan
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam
Vad är ditt discord namn? Shorrokungen21
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 1999
Berätta om din karaktär. Jag jobbar med gruppe6 i avena och har en stor före bild för det
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag dobbar med taxi och skjutsar folk så dom mår bra och jag hjälper folk till sjukhuset och jag hjälper polisen och leta folk
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag har råkat sköra på folk och då dog dom och jag brukar inte ät sås jag för i bland å jag går aldrig på toa
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan jobba med Selja bilar
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det brukar jag inte göra
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att hjälpa någon annan att vina
Vad är suntförnuft för dig? Att tänka och göra på ett bra sätt för alla
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man måste ansöka och m vapen
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill jättegärna ha rätt på ansökan