Nekad tim | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

tim

Medlem
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
Användarnamn: tim

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Timmish

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär är en ssnäll person som är respektfull och uppärksam som ska spride glädje

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär mina 3 fördelar med min karatär är att jag är altide gladd och kommer att spider gladje medans jag har roligt och jag är uppmärksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär det är att jag kan bli arg om någon slår mig och att jag är ganska dålig på att köra sen att jag pratar väldigt mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra genom att vara glad och och hjälpa det som behöver hjölp eller som är e i knipa

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat unive men slutade för det var för mycket spelare så att jag byte till avena

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska låter den andra personer prata och lyssna medas man är respektfull

Vad är suntförnuft för dig? man måste tänka vad du göt och om det är rimligt i värkliheten och kunna fatta beslut baserat på kunskaper

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man inte får köra på någon eller döda någon med en bil. sedan copbait är att man inte får försöka få polisens uppmärksamhet sen har vi rdm att man inte får döda någon utan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom