Godkänd Tim Gw | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Tim Gw

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tim Gw

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? tim_gw

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Tim Gw, och han var uppväxt rätt tufft, han bodde från början långt uppe i landet i Luleå, hans pappa hade lämnat dem när han var väldigt liten så han bodde bara med sin mamma och sina bröder, Theo Gw och Ludwig Gw. Tim Gw är den äldsta av alla 3 och är född 1990-01-15. Redan när Tim var 13 år gammal så började han göra dåliga saker, han började hänga med fel folk och det slutade bara med att han fick en massa trubbel med socialen och polisen. Men, det varade faktiskt inte så himla länge, för desto äldre han blev desto bättre blev det för honom, han slutade hänga med dem som han hängde med och skaffade nya vänner som var mycket bättre för honom, och redan vid 17 års ålder så fick han ett jobb som mekaniker över sommaren för att tjäna lite pengar till sig själv. Det var faktiskt där han började lära sig mycket om bilar, motorcyklar osv, så han valde att försöka få ett riktigt jobb på den firman han jobbade sommarjobbet på, och han lyckades faktiskt att få ett jobb där, så han tog ett beslut och hoppade av skolan och började jobba heltid där istället, vilket gjorde så att han började tjäna mycket pengar, eftersom han var sparsam av sig. Redan vid 20 års ålder och 3 år av hårt arbete så hade han sparat ihop över 150 tusen (Han bodde hemma hos mamma men betalade en liten del av hyran, så han sparade mycket pengar på det.) Nu när han hade sparat ihop tillräckligt med pengar för en bra lägenhet så köpte han den, och sedan dess har han bott där och jobbat på samma firma i 17 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå, jag är mycket social och gillar att lära känna nya personer hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid göra ett scenario för att man ska vinna, det viktigaste är att alla i scenariot har en bra och rolig tid, så om den andra parten vinner scenariot så ska man inte bry sig, man ska bara göra scenariot för att det ska vara roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp. T.ex RDM, RDM innebär att man inte dödar någon utan anledning, alltså man måste ha en anledning till att döda någon annan. Sunt förnuft menas med att man ska tänka efter innan man gör något, och det är grundregeln inom alla regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat 4700 timmar på fivem, och 75% av dem är på rp servrar, och den som jag spelat mest på är gamla unive (multistaden), så jag har mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

Top Bottom