Intervju thelord123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

thelord123

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: thelord123

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? thelord123

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Andersson han är 24år med en bakgrund som kriminell, polis, bilmekaniker, bilförsäljare, Han har inte direkt haft det svårt i uppväxten han har alltid haft det enkelt med skolan och att få vänner, han är oftast snäll och glad och han försöker alltid att få all att ha en bra dag och på bra humör. Hans största intressen är bilar han älskar att jobba på bilar och att sälja dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rollspel på flera sätt. För det första kommer jag att tillföra en djup och dynamisk karaktär som utvecklas över tid, med en unik bakgrund och personlighet som kan ge upphov till spännande interaktioner och scenarion. Jag är engagerad i att skapa intressanta och trovärdiga scenarion där alla inblandade känner sig delaktiga och inspirerade att utveckla sina egna karaktärer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt bidrar till att stärka och utveckla upplevelsen för de andra deltagarna, även om det innebär att din egen karaktär kanske förlorar eller hamnar i en ogynnsam situation. Det handlar om att sätta Rpn och samarbetsandan i första hand och vara villig att låta andra spelare "Vinna scenarion".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst era regel ett exempel är rdm som står för random deathmatch och innebär att du inte får döda någon utan en anledning bakom det tex om det gynnar scenariot. Ett till exempel är vdm som innebär vehicle deathmatch och är en väldigt enkel regel om att du inte får använda din bil som ett vapen kan man säga. Sen finns det Powergaming som innebär att du använder spelets fysik för att få ett övertag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har spelat i över 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

elias200

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
5
Trofépoäng
3
Vidare till intervju, du har 48 timmar på dig att ta en intervju

thelord123

Ny Medlem
Meddelanden