Nekad thelord123 | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thelord123

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: thelord123

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? thelord123

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Andersson hans intresse är att han älskar pimpa bilar men han älskar även att vara polis han har alltid blivit mobbad som litern så han flyttade te en ny stad och bytte namn och allt för att få en helt ny start i livet men han har inte fårr så många vänner än för han ä ganska blyg men han har skaffat lite vänner och sånt. Har även intresse att sälja bilar sen vill jag testa att var ambulans personal nån gång annars kanske jag går en annan väg i livet som typ kriminaliteten men det vet man ju aldrig man tar en dag i sender liksom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös rp och bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ej behöver vinna alla scenario man är med i. Man ska ibland förlora också. Går ej vinna varenda scenario man är med i.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja VDM: Använder sin bil som ett vapen. RDM: Dödar någon utan anledning. Metagaming: Tar information utanför spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört fivem i 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18
Din medlemskaps ansökan har blivit nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom