Godkänd terminate4702 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

terminate4702

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: terminate4702

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? terminate4702

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Anders Svensson är en komplex karaktär som har haft en turbulent resa genom livet. Han växte upp i en tuff stadsdel där kriminaliteten ofta var en del av vardagen. Trots att han tidigt blev påverkad av sin omgivning, hade han alltid en passion för bilar. För honom representerade bilar frihet och äventyr, en väg bortom det hårda livet han levde.

Som ung blev Anders inblandad i mindre brott, först för att passa in och senare för att överleva. Hans kärlek till bilar ledde honom in i en värld av stöld och uppgraderingar, där han förvandlade skrotbilar till imponerande maskiner. Men han kände också att han sakta höll på att förlora sig själv.

Genom åren har Anders kämpat med att bryta sig loss från den kriminella livsstilen. Han har försökt att reparera relationer med familj och vänner, och han har drömmar om att starta en bilverkstad där han kan dela sin passion med andra. Trots motgångarna bär han alltid på hoppet om en bättre framtid, där han kan använda sin kunskap om bilar på ett positivt sätt.

Anders är en karaktär som personifierar kampen mellan det förflutna och framtiden, och hans berättelse handlar om att hitta vägen tillbaka till sig själv, även när omständigheterna verkar hopplösa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att skapa intressanta och djupgående karaktärer med unika bakgrunder, motivationer och mål.

Jag kan bidra med berättelseelement och plot-twists som kan göra kampanjer mer engagerande och dynamiska.

Jag kan hjälpa till att skriva realistiska och fängslande dialoger mellan karaktärer, vilket kan göra rollspelssituationer mer levande.

Jag kan ge förslag på miljöer, kulturella inslag och historia som kan berika den spelade världen.

Jag kan skapa intressanta konflikter och dilemman som karaktärerna måste hantera, vilket kan leda till spännande rollspelsmöjligheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar i grunden om att skapa en rolig och meningsfull upplevelse för alla, där alla spelare får utrymme att lysa och växa, snarare än att enbart fokusera på sin egen framgång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja exempel:_RDM VDM COPBAIT FEARRP META GAMING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på andra servrar och har samlat på mig en del erfarenhet inom rollspel. Jag känner mig bekväm med olika system och mekaniker, och jag har lärt mig mycket om att bygga karaktärer och skapa engagerande berättelser. Jag ser fram emot att bidra till vår gemensamma rollspelsupplevelse här

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? "Som en engagerad rollspelare har jag haft möjlighet att utforska olika karaktärer och berättelser på flera servrar. Jag trivs med att samarbeta med andra och skapa minnesvärda stunder genom interaktion och drama. Jag är alltid öppen för feedback och älskar att hjälpa till att utveckla berättelsen, oavsett om det handlar om att bygga en komplex karaktär eller skapa intressanta konflikter. Jag ser fram emot att bidra till en positiv och kreativ miljö där alla kan njuta av rollspelandet!"

.adde_

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
254
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntligt.

Senaste redigerad: