Godkänd TBB4 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

TBB4

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: TBB4

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? TBB4

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulahi Garcia och är 20 år gammal. Han har en mamma som heter Sofia och en pappa som heter Rasmus. Hans mamma Sofia har alltid varit laglig men medans hans pappa har inte varit det han har varit med i en mc klubb som inte har varit helt laglig. När Abduahli var runt 10 år gammal så fick han börja åka back på pappas hoj, Abduahli tyckte att det var jätte roligt för att han gillade verkligen när det lät som högts. Men när Abduahli var runt 16 års åldern så om kom hans pappa i en trafik olycka där hans pappa körde på natten och det var någon som körde ut från en parkering och han körde bara ut på vägen utan att titta så Rasmus körde in i bilen och flög och senare den natten så dom Rasmus inne på sjukhuset. Abduahli fick hojen från hans pappa men såklart fick han ju inte köra den för att han vara bara 16 år. Efter någon månad så fick Sofia ont om pengarna hon jobbade hårt men fick inte ihop tillräckligt med pengar för att stå ut en hel månad. Så dom behövde sälja hojen men Abduahli ville verkligen inte sälja den men dom behövde för annars fick dom sova på gatan för Sofia hade inte råd med hyra, men dom fick inte så mycket pengar för hojen för den var ganska trasig från olyckan. De klarade sig bara någon månad till sen så sa Sofia till Abduahli att hon inte har råd med att bo snart så Abduahli fick panik och viste inte vad han skulle göra. Sen så började Abduahli med kriminella saker för att få ihop pengar för att ge till Sofia men när Abduahli skulle ge pengar till sin mamma Sofia så tog hon inte emot pengarna för att hon viste vart dom kom ifrån. Efter ett tag när han var runt 18 års åldern som tog polisen honom för han hade gjort ett rån så han åkte in i fängelset och hans mamma klarade inte att betala av alla sina räkningar så hon blev av med lägenheten och hamna på gatan.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Smart, Trevlig, Omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ADHD, Rastlös, Klumpig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en pratglad och social kille i verkligheten med god fantasi så jag tvekar inte om att han kommer få en stor social krets omkring sig. Jag kommer också bidra med att vilja ta fart i min karriär på er server. Samla ihop pengar så snabbt som möjligt så jag kan öppna baren/ nattklubben som jag gärna vill öppna och ta fart i.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har typ rpat i 3-4 år och jag har spelat på väldigt många serverar och dom flesta är stora serverar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan låta andra få ha kul och få en bra upplevelse också. Till exempel, om jag rånar någon så måste jag låta det vara ett rimligt och roligt RP för båda, inte bara ta allt och dra.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka realistisk i alla situationer och man ska välja samma beslut som man skulle ha gjort i verkligenheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Snut förnuft- innebär att du ska gå in i karaktär och du ska alltid tänka en extara gång innan du gör något. VDM- Du använder ett fordon som ett vapen. RDM- DU slår/skjuter nån utan en giltig andledning. POOR RP-Du försöker att förstöra ett scenario medvetet. FEAR RP- Tillexmpel det står en person och riktar pistol mot dig och han ber dig att lägga dig ner och du bara springer iväg då är det fear rp. Powergaming- du kör in i en vägg i 150km och du kör vidare som inget. När du ska rollspela på dina skador. Metagaming- Du tar information från tillexmpel discord eller nån annan palttform. Streamsniping. Du tar info från nåns stream. Copbaiting- Du försöker att få polisen efter dig medvetet. Multikaraktärssystemet. Du kör på två karaktärer och du får reda om något på ena och sen hoppar du över till den andra och har infon där mer typ NLR. New life roule att du ej ska komma ihåg något om du har blivit 6h

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

luzhi

Välkänd Medlem
Meddelanden
831
Trofépoäng
18
Jag kommer godkänna dig men jag vill ge dig lite kritik i dm ångande Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Top Bottom